Zhavia vs Elanese: They Fight For Their Future in CRAZY Showdown | S1E1 | The Four

Zhavia vs Elanese: They Fight For Their Future in CRAZY Showdown | S1E1 | The Four


Now, she gets to choose if she wants to challenge
Lex Lu
Ash
Elanese
or Blair
Who you coming for?
I will come for Elanese
She looks a little scared to challenge me
You gonna take that?
Sweetheart I’m not scared of nobody
Yo you told ’em to stand up if they were ready, she didn’t stand up
I’m standin up now girl
Alright. Elanese, you will perform first, then it’ll be up to Zhavia to see if she can beat your performance
But this time it’s not up to our panel
Ultimately in the music business the power belongs to the fans so our audience will decide who claims a seat on the Four and who goes home
Up first, it’s Elanese
My name is Elanese Lansen. I’m 22 years old and I’m from Boca Raton, Florida
My mom’s from the Dominican Republic my dad’s Puerto Rican because Latin music is so hot right now
It really does pave the way for me, and you know I want to represent my lucky now roots so I’m ready for it
We have a young lady that really could be the face of the future
I’m just excited to see her go to battle
It feels amazing to be chosen to be one of “The four” because know that the panelists chose you and you don’t want to let them down
So the people coming for my seat you better bring it because I’m not going home without a fight
I’m gonna sing my ASS off
(Preparing for “Échame la Culpa”)
♫ Tengo en esta historia algo que confesar ♫
♫ Ya entendí muy bien qué fue lo que pasó ♫
♫ Y aunque duela tanto, tengo que aceptar ♫
♫ Que tú no eres la mala, que el malo soy yo ♫
♫ No me conociste nunca de verdad ♫
♫ Ya se fue la magia que te enamoró ♫
♫ Y es que no quisiera estar en tu lugar ♫
♫ Porque tu error solo fue conocerme ♫
♫ No eres tú, no eres tú, no eres tú, soy yo, soy yo ♫
♫ No te quiero hacer sufrir ♫
♫ Es mejor olvidar y dejarlo así ♫
♫ Échame la culpa ♫
♫ Okay, I don’t really, really wanna fight anymore ♫
♫ I don’t really, really wanna fake it no more ♫
♫ Play me like The Beatles, baby, just let it be ♫
♫ So come and put the blame on me, yeah ♫
♫ I don’t really, really wanna fight anymore ♫
♫ I don’t really, really wanna fake it no more ♫
♫ Play me like The Beatles, baby, just let it be ♫
♫ So come and put the blame on me ♫
♫ Yeah! ♫
♫ (No eres tú, no eres tú, no eres tú, soy yo) ♫
♫ No te quiero hacer sufrir ♫
♫ Es mejor olvidar y dejarlo así ♫
♫ Échame la culpa ♫
♫ Solamente te falta un beso ♫
♫ Solamente te falta un beso ♫
♫ Ese beso que siempre te prometí ♫
♫ Échame la culpa ♫
♫ Solamente te falta un beso ♫
♫ Ese beso que siempre te prometí ♫
♫ Échame la culpa ♫
(Crowd cheering)
Thank you Elanese
-Zhavia Now is the opportunity to see if you have what it takes to dethrone one of the Four.
-Can you beat that performance?
-Hell, yeah!!
(Preparing for “Unforgettable”)
♫ It’s not good enough for me ♫
♫ Since I’ve been with you ♫
♫ No it ain’t, no it ain’t, no ♫
♫ It’s not gonna work for you ♫
♫ Nobody can equal me ♫
♫ No! ♫
♫ I’m gonna sip on this drink, when I’m messed up ♫
♫ I should know how to pick up ♫
♫ I’m gonna catch the rhythm while she push up against me, ooh, is she tipsy? ♫
♫ I’ve had enough convo for 24 ♫
♫ I peep’d you from across the room, pretty little body dancin’ like GoGo, hey ♫
♫ And you are unforgettable ♫
♫ I need to get you alone ♫
♫ Why no, why no, why no, why no, why no? ♫
♫ Good time never hurt nobody ♫
♫ I got a little drink but it’s not nobody ♫
♫ You’re on your level, too ♫
♫ Tryna do what lovers do ♫
♫ Feelin’ like I’m fresh out, Boosie ♫
♫ If they want the drama, got the Uzi ♫
♫ Ship the whole crew to the cruise ship ♫
♫ Doin’ – you don’t even see in movies ♫
♫ Ride with me, ride with me, boss ♫
♫ I got a hard head but her hair’s soft ♫
♫ She want the last name with the ring on it ♫
♫ Give what she wants ’cause she’s unforgettable ♫
Crowd screaming
Let’s see what our panel thinks
-Megan
-You both did an amazing job
Elanese I love what you did, I love that you showed everything you had but the 16 year old little girl
Just came up here like what?
What I’m excited about is… the fans are gonna decide so I’m gonna hold my opinion, and it’s tell y’all: y’all both play
It’s time for the audience to decide if they think Zhavia deserves to take Elanese a seat on the four
Please, Vote now
Ellenese will you hold on to your seat or will you be the first on the four to go home?
And the winner of this challenge is,
ZHAVIA!!
CROWD SCREAMS
-You’re now the member of “The Four”
-I just feel so blessed to be here right now and winning this. i mean this is whats gonna make me work harder
Unfortunately Elanese, it’s time to give up your seat
Zhavia Please go claim your place on the four
Zhavia Your seat is now locked for the night
You’re safe and cannot be challenged for the rest of the show. Congratulations!
You know in this stage Elanese you’ve got to come and bring it every single time
And you have to compete at the highest level sinse didn’t do that if you want to be up there
That’s what you got to do it up. I’m so sorry.
Elanese, you’re the first member of the four to be going home
How disappointed are you? I want this more than anything so you know this is just gonna push me to try harder
I’m pretty disappointed, but at the same time
I’m proud that I even got to this point and I got to be one of the original four so it’s an amazing experience
-Overall and I don’t regret it.
-I don’t have time to just be in the music industry
-I’m in the history business, man
-I’m with you, man, I’m here to make you a legend
-Right

100 thoughts on “Zhavia vs Elanese: They Fight For Their Future in CRAZY Showdown | S1E1 | The Four”

  1. URGENT! Zhavia has been nominated for #TeenChoice awards – cast your VOTE HERE: https://talentrecap.com/zhavia-teen-choice-award-how-to-vote/

  2. Zhavia is probably the only star i can see went i look at the four of them and she has the looks and a voice of a star as well so 🤷‍♀️😂

  3. Aight, let's get real here. Elanese? She got talent. She does. But Zhavia? She IS talent. She is the definition OF talent.

  4. The one in the dreads (in the thumbnail ur left) looks LIKE POPPY LIKE THAT CREEPY POPPY GIRL IDK WHY IT JUST HITS ME

  5. So true she's unforgettable and zhavia deserved to be here the four didn't make her famous she made them famous fr. Elenese has a good voice but to me Zhavia has a unique voice honestly….

  6. Let’s all be for real! That girl sounds like every other Spanish singer in the world, Zhavia is unique and kinda like Billie Eilish.

  7. i am sory but after watching alot of Filipino singer sing in a karaoke bar and night clubs from asia all the way to the mid east i can say that this singers r nothing

  8. It’s really cool that when you think of “The four” you think of “zhavia” no offence but most people don’t even know the real winner’s name 🤷🏼‍♀️

  9. Is there anyone else that thinks Zhavia should have been sent home and Elanese should've 100% won this challenge

  10. The way she looked scared 😱 when Zhavia started singing 🎤 “Mic Drop” she looked jealous when Zhavia was singing but when she was singing Zhavia still sung and danced to her song True Queen 👑

  11. Elanese is good but if she added a bit more to her music and made it her own in a different way she would be alright she also comes off as arrogant and thats not what we want

  12. Y'all are dumb. Shaking head doesn't mean "that's dumb" or "that's disgusting." Usually people shake their heads when someone does something so well that they can't believe it and they think it's crazy. That's why Elanese was shaking her head, not because she fricken thought Zhavia was bad or something.

  13. im wheezing like they said elanese was the future or whatevah but gurl shes too plain, no hate though, and plus she seemed so arrogant just because she sat on one of those seats. like biach thats so low.

  14. Elenese sounds like every other Latina on the radio and was a poor sport shaking her head while she was singing
    This 16 year old kid came on stage with bangers so she obvi deserves it

  15. "I'm not going home without a fight"
    if that's your best why were you on that seat in the first place

    "I'm gonna sing my ass off"
    sounds like a whole clown getting it's weave snatched

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,